torsdag och läkarbesök

kom tillbaka till skolan vid halv tolv, perfekt till lunch ju. kände dock inte för lunch men aja de var väl bäst och äta något. ät lite pizza med paprika och lök på(tog bort löken). kom till läkaren klockan tio, gick in och prata med honom. han fråga hur jag måde och jag sa sådär som jag har sagt nu i dom senast månaderna. han kolla mina öron,halsen,näsan och allt sådant. lyssna på hjärtat och så.. nu vet jag att jag ska opereras efter jag kommit hem från frankrike och att dom ska gå in utifrån halsen och ta tumören. det känns lite bättre iallafall, då ser dom ju vad dom gör. hoppas bara jag får komma hem samma dag för jag kommer inte kunna sova på sjukhuset :/  men dom kan inte säga helt att det är en god artad tumör men hade dom trott det var cancer hade dom tagit bort den idag. men ja lite rädd blev man ju. men jag kommer överleva(hoppas jag). fick gå in på blocket och ta massa blodprover sedan, mindre kul... hatar nålar. känns som jag ska svimma varje gång men jag svimma inte. kom tillbaka i skolan försöker vara glad fast på insidan är jag rätt tagen och jävligt orolig om jag ska vara ärlig. men det ska nog lösa sig. nu ska jag ut i solen... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0