positiva keilia, i'm back!

jag måste med att börja och erkänna att jag blivit väldigt dålig på att blogga. men det känns som min blogg bara blir fylld med massa negativit för jag mår skit pga halsen. men jag ska verkligen försöka att tänka på positivt och skriva om roliga saker. för jag hoppas att det kommer gå bra med halsen. nu knarkar jag alvedon som sören för att slippa känna smärtan. det värsta av allt är att lund ska gå på strejk imorgon. jag säger fan om dom skjuter upp min opereration. men jag har förtur och ska få gå före massa pasienter. idag har jag gått i skolan till ungefär 12.30 sedan tog jag bussen till underbara mormor och sedan har jag myst där sedan dess. kom nyss hem. morfar är nämligen med pappa och jobbar så det passar utmärkt att jag åker dit efter skolan och sedan åker med pappa hem. just nu sitter jag bara här framför datorn men funderar på att gå ut och ta lite foto och sedan redigera dom lite. ska nog starta en maskintvätt också. jättenmycket av mina sommarkläder ligger där och om en och halv vecka befinner jag i mig i frankrike :) det kommer bli så jävla nice och det ända jag kommer sakna här hemma är min anton. jag hade lätt kunna stanna i frankrike alltså. kanske anton kommer ner efter 1 veckas tid. hade varit sjukt roligt alltså. jag ska bli brun som en pepparkaka och shoppa som sören. damn vad jag längtar. men innan dess har jag massor som ska göras. två prov och ett projekt arbete men aja det ska nog gå bra. nej nu blir det ut i sommar vädret och fota och sedan kommer jag in och lägger in några bilder som jag fotat! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0