börja om



nu ska jag fan ta och börja om helt.
jag ska börja om mitt liv.
jag är trött på allt det här vanliga.
jag vill glömma allt tråkigt som skett
och bara vara glad.
jag vill inte tänka på saker som skett,
knappt visa saker som ska ske
som är jobbiga saker.
jag vill bara vara glad och lycklig som jag är
med min familj och världens bästa anton!
plus några till men fan inte många.
visa slutar ju aldrig förvåna en om jag ska vara ärlig.
aldrig trodde jag det skulle bli såhär!
nu ska jag bara vara glad och lycklig.

puss på er som betyder mest för mig och nu vet själva vem ni är.<3

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:12:16
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0