summer is in the air

idag är det verkligen riktigt sommar utomhus, riktigt härligt! visst det blåser lite grann men vad fan gör det när det är varmt och solen skinner?!  det är dessutom varma vindar. idag sker en hel del inför resan till frankrike, men först ska jag ju åka till borås i tre dagar med älsklingen, fredag,lördag & söndag. sedan hemma på måndag och packar ihop det sista och sedan på tisdag morgon sticker vi till frankrike. det kommer bli helt underbart. vi ska bland annat till malmö idag och då ska vi käka kina box vilket jag längtar efter.

igår kväll satt vi ute och åt och det var helt sjukt underbart. jag och pappa fixa maten och sedan satt vi där ute på terrassen och åt den goda maten. riktigt bra blev det. vi käka fläskytterfile med ost i. pommes till det och sedan kalla såser och sallad. min sallad som består av paprika,röd lök,gurka,tomat och hericoverts böner (eller vad som kallas). den är super god ;)  sedan fixa mamma och brorsan glass till efterrätt, MUMS!

hörs senare!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0