onsdag

idag är det onsdag. riktigt skönt, de är ju sant helg för fan :) på fredag bär det av till borås och kommer hem på söndag någon gång på kvällen... hemma hela måndagen och packar på tisdag är det frankrike. gud vad jag längtar (: ska steka i solen som fan då och bara leva livet. jag kommer sakna min anton älskling som fan :( men när jag kommer hem ska jag åka till honom direkt faktiskt eller han kanske kommer till mig!? det får vi se. i skolan just nu kollar vi på någon franskfilm men jag surfar hellre på nätet, hehe :p  när jag kommer hem ska jag städa mitt rum och sätta i gång tvättmaskinen med alla kläder jag vill ha i frankrike sedan ska jag prata med baby och mormor och morfar ska komma och äta hos oss. igår var marie och johan och åt hos oss och jag & min kära bror fick saker från usa. jag fick calvin klein-skärp, ralph lauren tröja och tommy hilfiger väska, TACK SÅ SJUKT MYCKET! bror min fick cross ställ, riktigt fint! var även och shoppa med mamma igår då fick jag en blus och två linnen :) tack mami<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0